Pismo ministru prosvete i nauke

dragi ministre,

pisem vam ovo pismo u znak zahvalnosti, radi odluke koju ste doneli. na taj nacin ste omogucili nama da vam se obratimo, jer se neplasimo dali ce mo pogreseti u pravopisu. viste prvi minister kome je stalo do citavog naroda i koji se nebavi praznim pricama nego kontretnim stvarima. viste prvi koji je javno izneo misljenje, da je bilo bolje da je copavac radijo nesto drugo, nego sto je prepisivo od nemaca. i ovi lektori bolje bi bilo da kao MILKA CANIC govore dobro vece, nego da me zamlacuju, kada se koriti jer, a kada se koristi jel. neznam sta im to znaci, nemaju pametnija posla, pa drndaju nas. mislim da treba izbaciti i padeze, kada naj veca sila nekoristi padeze,a sta ce nama,zato smo i zaostali. i sta me briga sto je glagol imati modalni glagol, ja cu da ga koristim kako ho cu. i treba izbaciti sva slova sa kukicama, i ubacisti w, jel kako da napisem swatka si. treba izbaciti velika slova, jer znaci kopaonik je najveca planina kako god da je pisem, sigurno nece dunav da su uliva u savu, ako ga napisem malim slovom. i mislim ti glagoli uz nih se ne pise odvojeno, ali ima izuzetke, pa znaci kad se dogovore neka mi jave. ima tu jos puno toga za izbaciti, ali dragi ministere da neduzum, shvatili ste problem i uspesno ga resavate, hvala vam na tome.

srdacno,

vas sigurni glas i moje (ups ne mam ne pismenu babu, a ni prababu)

21 thoughts on “Pismo ministru prosvete i nauke

  1. 🙂 🙂 🙂

    Zaista je dirljiva pažnja koju naše vlasti posvećuju obrazovanju… Došlo je dotle da ljudi ne znaju da pišu (doduše, ko još i piše?! – samo „spin-doktori“ recepte za uspeh političara :()

    Lepo ste mu napisali – baš me zanima šta bi otpisao da kojim slučajem ovo i pročita .)

  2. Pogrešna upotreba reči me najviše nervira, meni je to dokaz da onaj ko priča ne razmišlja o tome što priča. 🙂 Zaboravio sam na Y, koliko Yasmini ima na fejsbuku.

  3. Samo…meni se cini da su najveci problem akcenti..i Beogradjani koji izvijaju i zavijaju,udaraju u bandere i sta ja znam..i Leskovcani kojima je svaka druga rec ‘a be,da be’..sta cemo s tim ministre? :DD

  4. Улепшали сте ми дан! Добро вам је ово „на мејл кабинета“. Да ли знате кад ћете добити одговор? Ја знам, мало морген. 🙂

  5. Ovako se dugo nisam nasmejala,…glasno i od srca 🙂 Iako je situacija za plakanje! Evo, proslo je skoro godinu dana,…Da li ima ikakav odgovor iz kabineta?

  6. Hvala na komentarima. Iz kabineta nije stigao odgovor. Postoji mogućnost da su zbog potrebe za Vujaklijom prilikom čitanja ovog tekst odustali, jer nisu mogli da izdvoje sredstva za kupovinu takvog dela (a i znate da je sada potrebno raspisti tender, pa dok knjiga stigne,…). Svakako ministar je večna inspiracija, a s obzirom da nikada nije kriv za sve što se dešava, mislim da će obrazovna scena još dugo biti zanimljiva.

Ostavite odgovor

